6 Şubat 2013

Deneyimlerim...

Bu başlık altında size karşıma gelen hoş ve hoş olmayan estetisyenlik ve işletme ilgili konulardan bahsetmek istiyorum.

Oğlum kreşten bıraktıktan sonra evime giden yolum üstünde bir güzellik salonu var. Arabamda bebeğim da var duramıyorum ama isim aklıma tutup evde internetten baktım.

Websayfanın tasarımı güzel, modern ve yere uygun. Gözüme "cilt bakımlar" kelimeleri çarpmış, merak ettim - işletmeciğin tam istediğin şey değil mi?

İletişim bölümde telefon ve email yazıyor. Genelde telefon acmiyorum, hem çocuklar ayaklarım etrafında dolaşıyorlar, hem de telefonda yabancı olarak problemleri oluyorlar, bazen anlamıyorlar, bazen anlamak istemiyorlar. Ondan email yazdım.

Ne diyecem üç gün geçti hala bir cevap yok. Bu olayın sonucu: bir mümkün olan müşteri kaybettiler!
İnternettin ve emailerin güçü hafif almayın. Böyle bir hizmetiniz varsa en az her sabah/her akşam kontrol edin, spam dahil, ve cevapları yazın.
Uygulamalar ve fiyatı sordum, fiyat vermek istemiyorsunuz en az uygulama ilgili cevaplayın.

Bu haftanın tek email olayım değildi. Konsolosda işim vardı, email olarak sordum randevu almam gerekiyor mu? İki hafta geçti hala cevap yok. :(  Neysi, dün randevusuz gittim herkese bana laf attı neden randevu almadınız, sordum ya cevap almayınca randevusuz geldim. Onlarda bile kendin verdiğin hizmetleri - iletişim bana göre bir hizmet - dikkatine almıyorlar.

Siz aynı hatta yapmanızı istemem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder